01:17:47  | 05/06/2012  
רלוונטי למערכת:
אקספרס
הסבר זה רלוונטי לממשק אקספרס (אתרים שנפתחו לאחר התאריך 01/01/2014).
ממשק ישן
הסבר זה רלוונטי לממשק הישן (אתרים שנפתחו לפני התאריך 31/12/2013).

משלוחים

המערכת מציעה לבעלי חנויות וירטואליות אפשרות להגדיר אפשרויות משלוח שונות, לפי מדיניות המשלוחים ואופי המוצרים הספציפי שהוא מוכר.
לעריכת עלות המשלוח יש ללחוץ על חנות >> ניהול חנות >> הגדרות החנות >> משלוחים.



מתן אפשרות לאיסוף עצמי
בעלי חנויות מסויימים יעדיפו לאפשר לגולשיהם אפשרות של איסוף עצמי של הזמנותיהם, ללא תשלום נוסף.
כדי לאפשר איסוף עצמי, יש לסמן את תיבת הסימון האם לאפשר ללקוח לבחור באיסוף עצמי בחנות (ללא עלות משלוח) ולמלא את כתובת לאיסוף לכתובת אליה על הקונה להגיע.



בחירת עלויות משלוח כלליים
המערכת מציעה 3 הסדרי תשלום עבור משלוח:
  • משלוח לפי סל (לכל הסל יש עלות אחידה, עם יכולת לחלק לאפשרויות משלוח שונות), משלוח לפי מוצר (לכל מוצר נדרשת הגדרת דמי משלוח משלו - ניתן לבחור הכפלת כמויות במידת הצורך) ומשלוח לפי הגבוה מבין המוצרים (גם כאן נדרשת הגדרת עלות משלוח וניתן לבחור הכפלת כמויות).
אנו ממליצים ללחוץ על כפתור הסבר לצד כל אפשרות משלוח כדי לראות הסבר מעשי לגבי אופן פעולתה בצורה נקודתית.



הצגת דמי משלוח בסל הקניות בלבד
ניתן לסמן את התיבה האם להציג את דמי המשלוח בסל הקניות בלבד? על מנת למנוע מעלות המשלוח להופיע באתר, עד שהגולש מגיע לסל הקניות עצמו.