01:17:47  | 05/06/2012  
רלוונטי למערכת:
אקספרס
הסבר זה רלוונטי לממשק אקספרס (אתרים שנפתחו לאחר התאריך 01/01/2014).
ממשק ישן
הסבר זה רלוונטי לממשק הישן (אתרים שנפתחו לפני התאריך 31/12/2013).

הצבת קוד המרה

קוד ההמרה מאפשר לבדוק כמה מהכניסות לאתרך הסתיימו בפועל במכירה ולקבל מדד אמין ובר-ניתוח של סך הכניסות אל מול כמות הרכישות שבוצעו.
בזכות קוד ההמרה אפשר להסיק אילו מילות מפתח ומסעות פרסום תורמים להחזר על ההשקעה בשיווק המקוון, על-ידי נתונים מדוייקים של מספר מוצרים שנמכרו בחנות הוירטואלית.
בעקבות נתונים אלו מומלץ למקד את מסע הפרסום ולשנות בו את העלויות וכך להגדיל את ריווחיות הקמפיין. קוד ההמרה מתקבל מהשירות בו הנך משתמש ומוזן לתוך המערכת.

על מנת להגיע להצבת קוד המרה יש ללחוץ על חנות >> ניהול חנות >> הגדרות החנות >> הצבת קוד המרה.

בחלון זה ניתן להציב את הקוד המתקבל וללחוץ על עדכן נתונים. בכל פעם שמנגנון הפרסום מזהה כניסה לאתר שמסתיימת במכירה, הדבר מגדיל את כמות ההמרות המוצלחות.

בנוסף לשתילת הקוד, המערכת מעמידה לרשותך מספר פרמטרים דינמיים שניתן לשתול בקוד ההמרה, לטובת מעקב אחר עסקאות. יש להיעזר בחברה המספקת את קוד ההמרה ולבדוק כיצד ניתן לשלב פרמטרים אלו בקוד.



הערה לגבי שילוב עם כלי מעקב הקמפיינים: כלי מעקב הקמפיינים של המערכת מקבל בשלב זה את קוד סכום העסקה בלבד. שאר הקודים נוצרו עבור מערכות מעקב אחרות, במידת הצורך.